Hjulia, huller om buller

Alla inlägg den 21 juni 2009

Av Julia - 21 juni 2009 19:42

 

...vad det är för en galenpanna jag har råkat ut för. Så trött jag blir...

Här kommer rappakalja nr 3:  

Kommentar till Då är...
Nej såhär ligger det till. Advokaterna är inte vilka advokater som helst. De är Hyperintelligenta forskarläkarbrandmänastronautsoldatadvokater inom områden biologi, fysik, kemi, arkeologi, geologi, mykologi, astrologi, astronomi, teologi, ornitologi och dessutom kunniga i matlagning och Hela Havet Stormar. De är de enda i Panama med kunskapen nog att besegra sjukdomarna som härjar där. Därför måste de utföra allt fältarbete själva, men de behöver fingrar för att kunna skrida till handling.

De kommer nog att till en viss del i början att utföra en del rektalundersökningar. Prostatacancer härjar vilt i Panama just nu. För den här cancer-arten är extremt liten och smidig och de behöver ha så nära kontakt som möjligt så de kan känna med exakt precision, vilket kräver att användning av handskar är helt uteslutet


av Ulf Dahlquist den 21 juni 2009 kl 17:46 - Godkänn


Jag tror att idioten inbillar sig att han är rolig , vilket ufo...


  /Julia

Av Julia - 21 juni 2009 07:10


...midsommar över för året.

Det är en underbar morgon skiner från en klarblå himmel och termometern visar 12,9 grader på skuggsidan. Härligt.

Vi har inget särskillt planerat för dagen. Maken ska motionera gräsklipparen innan han åker hem. Jag tänkte ta mig en rullande promenad under tiden.

Men nu är det dags för frukost, thé och smörgåsar med pålägg efter smak.


 /Julia

Presentation


Mina (p)älsklingar
Smulan sitter upp och Amanda ligger ner.

Klockan är:

Klicka på tassen på olika ställen å se vad som händer!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Dagens väder

MATA HAMSTERN! Klicka nånstans i bilden, så ramlar en matkula ner som den äter upp!

Fyrbenta vänner

Bloggvänner

Kattlek *fniss*

Fråga mig om du vill veta nåt :)

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Tassa in å skriv en rad

Jag på "Fejjan"

Vänner som har hälsat på


Skapa flashcards