Hjulia, huller om buller

Alla inlägg den 25 maj 2009

Av Julia - 25 maj 2009 20:13



...klockan är över åtta och det är dryga 20 grader ute fortfarande.

Det har varit sommar idag, nästan 25 grader som varmast i skuggan, nästan helt vindstilla, Toppenskönt.


Hoppas att fler av er bloggare har haft lika fint väder idag, som vi i Sthlm.


Nu är det snart dags för mig att räta ut kroppen och liggande lyssna färdigt på min bok.


Ha en riktigt skön kväll!


/Julia

Av Julia - 25 maj 2009 13:09




...dag, termometern visar 20,8 på skuggsidan, det är vindstilla. Ljuvligt helt enkelt, rena sommarvärmen. Har ätit lunch på verandan till fågelsång, mysigt.


Jag har gjort min vanliga träning delvis där ute också.

Jag längtar efter att rampen blir verklighet så jag kan ta mig ut på egen hand också. Det kommer nog... Maken tänker bygga den, så snart det är möjligt. Beror väl lite på kostnaden...


 


Amanda på en av sina favoritplatser, betraktar världen utanför.



Smulan, i samma fönster, som fick syn på husse i dörrn.

Bilderna är tagna i början av maj en mulen dag.


Glöm inte att:

/Julia

Av Julia - 25 maj 2009 08:05


...och nya utmaningar.

Det är strålade sol från en klarblå himmel och redan dryga 13 grader på skuggsidan. Härligt, bara det håller hela dagen.

Väderprognosen sa växlande molnighet, risk för regn. Hoppas att dom spår fel, som så ofta förr  .


På veckans agenda finns ett läkarbesök på onsdag. Samtidigt tänkte jag passa på att poströsta i EU-valet, när jag endå har möjlighet till det.

Annars är det bara sjukgymnastens vanliga veckobesök, som blir på torsdag denna vecka.

Åtekommer med mer senare   


 /Julia



 

Presentation


Mina (p)älsklingar
Smulan sitter upp och Amanda ligger ner.

Klockan är:

Klicka på tassen på olika ställen å se vad som händer!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Dagens väder

MATA HAMSTERN! Klicka nånstans i bilden, så ramlar en matkula ner som den äter upp!

Fyrbenta vänner

Bloggvänner

Kattlek *fniss*

Fråga mig om du vill veta nåt :)

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Tassa in å skriv en rad

Jag på "Fejjan"

Vänner som har hälsat på


Ovido - Quiz & Flashcards