Hjulia, huller om buller

Alla inlägg den 8 maj 2009

Av Julia - 8 maj 2009 16:49

... väntar. Väntar på att min älskling ska dyka upp.

                                    

Blir klockan aldrig ½6... OJ vad tiden går långsamt ibland. Man skulle kunna tro att det är tuggummi i klockan... eller går den rent av baklänges  ...  Suck...


Nu är det inte sååå långt kvar iaf.

Undrar om vi kan ta en premiärtur redan ikväll??? Jag är jättesugen på det.

Av Julia - 8 maj 2009 05:37

..god nattsömn är det åter en solig morgon. Fåglarna kvittrar kanske inte lika intensivt längre, men jag har en knäpp fasantupp som skränar nåt fruktansvärt i närheten. Idag värre och närmare än vanligt.

Fasaner är vanliga här ute och jag kan inte låta bli att skratta åt minnet, min pappa (borta sen länge) som har jagat i unga dagar sa alltid att det var middagen som var ute och gick... och tänk vad fasanstek var mumsigt. Tack och lov så var han väldigt ung då han ägnade sig åt jakt.

Personligen är jag inte speciellt förtjust i vilt.

Det enda som nån gång förekommer på middagsbordet är renskav från frysdisken nån gång ibland. Fast pappas älggryta var jättegod.

Men nog om det, min närmaste kulinariska upplevelse blir lite thé och rostad bröd   till frukost.


Ha en riktig skön fredag... sista arbetsdagen för veckan för de flesta av oss. Återkommer.


  /Julia

Presentation


Mina (p)älsklingar
Smulan sitter upp och Amanda ligger ner.

Klockan är:

Klicka på tassen på olika ställen å se vad som händer!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Dagens väder

MATA HAMSTERN! Klicka nånstans i bilden, så ramlar en matkula ner som den äter upp!

Fyrbenta vänner

Bloggvänner

Kattlek *fniss*

Fråga mig om du vill veta nåt :)

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Tassa in å skriv en rad

Jag på "Fejjan"

Vänner som har hälsat på


Skapa flashcards