Hjulia, huller om buller

Alla inlägg den 27 april 2009

Av Julia - 27 april 2009 17:39

                                   


Idag har jag flera saker att vara glad för.


Min guddotter fyller 25 år idag.

GRATTIS Therese!   

Det känns som om det bara var nåt år sedan jag bytte blöjor på henne, himmel så tiden flyger iväg. Det är ju på barnen vi ser hur fort tiden går.


Den andra glädjande nyheten är att jag har fått tid för utprovning av elrullstol den 7:de maj.


                                           Hurra!


Gissa om jag längtar... såhär kan jag ev få den redan i slutet av maj om allting fungerar som det ska. Hoppas det.


Presentation


Mina (p)älsklingar
Smulan sitter upp och Amanda ligger ner.

Klockan är:

Klicka på tassen på olika ställen å se vad som händer!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Dagens väder

MATA HAMSTERN! Klicka nånstans i bilden, så ramlar en matkula ner som den äter upp!

Fyrbenta vänner

Bloggvänner

Kattlek *fniss*

Fråga mig om du vill veta nåt :)

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Tassa in å skriv en rad

Jag på "Fejjan"

Vänner som har hälsat på


Ovido - Quiz & Flashcards