Hjulia, huller om buller

Alla inlägg den 26 april 2009

Av Julia - 26 april 2009 06:35

                               


...vårmorgon, strålande sol och redan 8,3 på skuggsidan. Det lovar gott för resten av denna söndag.

Vårfåglarnas morgondrill är intensiv. Det finns några envisa som sjunger mer och högre än andra. Men jag är dålig på fågelsång, därför vet jag inte vilken art som hörs mest. Jag får leta rätt på mina favoriter på nätet och lyssna och lära mig. Katterna, särskilt Amanda försöker att lokalisera pippin som låter i datorn... för den FINNS där inne enligt henne och då borde hon också se den.

Presentation


Mina (p)älsklingar
Smulan sitter upp och Amanda ligger ner.

Klockan är:

Klicka på tassen på olika ställen å se vad som händer!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Dagens väder

MATA HAMSTERN! Klicka nånstans i bilden, så ramlar en matkula ner som den äter upp!

Fyrbenta vänner

Bloggvänner

Kattlek *fniss*

Fråga mig om du vill veta nåt :)

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Tassa in å skriv en rad

Jag på "Fejjan"

Vänner som har hälsat på


Skapa flashcards