Hjulia, huller om buller

Alla inlägg den 17 april 2009

Av Julia - 17 april 2009 14:27

... dagen har gått.

 

Solig men något svalare än tidigare. Utsikterna för imorrn är att det kommer att bli ännu svalare, dom spår runt +8 i Sthlm´s trakten, ja vi får väl se. Bara solen skiner och det inte blåser allt för mycket. Jag vill gärna ut och ta en lite runda med rullatorn igen. Min vanliga på grusgången.


Min sjukgymnast har bokat om sitt besök nästa vecka. Bra att hon ringde redan idag. Inte för att jag är speciellt upptagen, men det är skönt att kunna planera OM jag skulle behöva det.

Jag tycker om deras besök. Det välkommet en gång i veckan.

Jag får värdefulla träningstipps vid varje gång. Självklart följer jag deras råd, jag ser ju att dom hjälper mig att bli rörligare.

Visserligen går det inte alls så fort som jag önskar, men det gäller att inte ge upp.

Jag har gett mig 17 på att bli så bra som det bara är möjligt för mig. Jag hoppas fortfarande på att slippa rullstolen inomhus en vacker dag.


Hoppas att jag når det målet!  


Ha en fortsatt trevlig fredag alla bloggare! 

Av Julia - 17 april 2009 06:43

  


...jag gillar fredagar. Efter en vecka av (självvald) ensamhet kommer min älskling till oss igen.


Smulan och Amanda blir minst lika glada som jag, när han kommer på eftermiddan.

Det är mitt val att bo på vårt landställe och inte i ett höghus i en trist förort. Det har jag gjort i många år. Skönt att få njuta av frisk luft, slippa trafik och vakna till fågelsång.
Livet som särbo på deltid passar oss utomordentligt.
Kanske vår lite ovanliga arrangemang är receptet på vårt långa och harmoniska äktenskap.

Vid midsommar firar vi vårt 28:de bröllopsdag.

Presentation


Mina (p)älsklingar
Smulan sitter upp och Amanda ligger ner.

Klockan är:

Klicka på tassen på olika ställen å se vad som händer!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Dagens väder

MATA HAMSTERN! Klicka nånstans i bilden, så ramlar en matkula ner som den äter upp!

Fyrbenta vänner

Bloggvänner

Kattlek *fniss*

Fråga mig om du vill veta nåt :)

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Tassa in å skriv en rad

Jag på "Fejjan"

Vänner som har hälsat på


Skapa flashcards