Hjulia, huller om buller

Alla inlägg den 23 mars 2009

Av Julia - 23 mars 2009 21:15

... vart våren tog vägen.  Återigen vaknade jag med ca 1 dm nysnö ute. Det måste ha snöat hela natten.

Typiskt, jag som var så glad över att det mesta av snön var borta igår.


Nåja, vädret kan vi inte bestämma över (än), så det är bara att gilla läget  


Annars var det en mulen dag med bara nån +grad. Får väl se om solen visar sig imorrn. Hoppas det iaf.


Imorrn kommer min sjukgymnast och då blir det hårdkörning igen.

Men det gör inget, eftersom all min träning ger ju utdelning.

Det är bara att kämpa på. Hon är duktig och duktig på att peppa mig   för att kämpa på.


Nu får jag önska alla en  ! Visst är det tidigt än, men det är nog läggdags för mig endå.



Presentation


Mina (p)älsklingar
Smulan sitter upp och Amanda ligger ner.

Klockan är:

Klicka på tassen på olika ställen å se vad som händer!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Dagens väder

MATA HAMSTERN! Klicka nånstans i bilden, så ramlar en matkula ner som den äter upp!

Fyrbenta vänner

Bloggvänner

Kattlek *fniss*

Fråga mig om du vill veta nåt :)

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Tassa in å skriv en rad

Jag på "Fejjan"

Vänner som har hälsat på


Ovido - Quiz & Flashcards