Hjulia, huller om buller

Alla inlägg den 19 mars 2009

Av Julia - 19 mars 2009 15:16

... rasande!!!   

Jag är medlem på en sajt och alla medlemmar som vill kan ha egna bloggar. Jag funderade länge om jag skulle blogga där, men så fick jag tips om denna bloggsida och så blev det här jag bloggar.

Och tur är det... för en av mina vänners blogg stängdes p g a nåt så otroligt löjligt att hon laddade upp en bild på sig själv som barn, urlöjligt...    Dom tar bort bloggen, inte för innehållet, utan för barnbilden. Hade det varit nån anns unge OK då förstår jag, men en bild på sig själv...

Till saken hör kanske att varje medlem har en sida för bara sina kompisar och där får man ha   erotiska (läs porr!) bilder och text om man bara kryssar i en ruta om att sidan innehåller sånt, utan att nån säger nåt om det.

Men barnbilder på sig själv... Nej   DET får man inte ha.

Jag påpekade att jag själv hade en bild på mig som 2-åring som PRESENTATIONSBILD i säkert ett par år, utan att nån hade några invändningar om det.

Jag har god lust att starta en protestlista.

Vi var jättemånga som läste bloggen dagligen, den var mycket rolig och bjöd på många glada skratt.   

Vi är många som håller tummarna att bloggen återkommer, men visst förstår jag att lusten att blogga är borta. 


Önskar alla en trevlig eftermiddag!  Julia






Presentation


Mina (p)älsklingar
Smulan sitter upp och Amanda ligger ner.

Klockan är:

Klicka på tassen på olika ställen å se vad som händer!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Dagens väder

MATA HAMSTERN! Klicka nånstans i bilden, så ramlar en matkula ner som den äter upp!

Fyrbenta vänner

Bloggvänner

Kattlek *fniss*

Fråga mig om du vill veta nåt :)

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Tassa in å skriv en rad

Jag på "Fejjan"

Vänner som har hälsat på


Skapa flashcards