Hjulia, huller om buller

Alla inlägg den 8 mars 2009

Av Julia - 8 mars 2009 19:14

Det är söndagskväll igen. Tänk att helgerna går så fort jämnt.

Man sitter och myser på fredagskvällen, har en mysig lördag och plötsligt är det söngdagsvkäll.

Vädret har inte varit så mycket att hurra för denna helg.

Lite sol igår förmiddag, men annars mulet. Jag får vara glad att det är plusgrader iaf.


Annars har vi inte gjort många knop. Tittat lite på TV. Den är bara på på helgerna annars. Gör hellre annat än tittar på den.

Om vi tittar blir det oftast nån film eller DVD.

Efersom vi gillar engelska deckare blir det en ny DVD varje vecka, som vi spar till fredagskvällen. Sitter och njuter av filmen och att det är helg snart.


Men nu är den över.

Har bara ett "måste" i nästa vecka. Sjukgymnasten kommer som vanligt. Nästa vecka blir det på onsdag hon dyker upp.

Så då blir det lite träningvärk igen *L* på torsdag, men den är mindre allt eftersom. Jag är duktig på att träna själv och visst hjälper det mycket.


Nu ska jag ta och fylla på torrisar till katterna innan jag tar en snabb dusch och sen blir det sängen.


Jag önskar alla en trevlig afton.

Presentation


Mina (p)älsklingar
Smulan sitter upp och Amanda ligger ner.

Klockan är:

Klicka på tassen på olika ställen å se vad som händer!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Dagens väder

MATA HAMSTERN! Klicka nånstans i bilden, så ramlar en matkula ner som den äter upp!

Fyrbenta vänner

Bloggvänner

Kattlek *fniss*

Fråga mig om du vill veta nåt :)

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Tassa in å skriv en rad

Jag på "Fejjan"

Vänner som har hälsat på


Skapa flashcards