Hjulia, huller om buller

Alla inlägg den 19 februari 2009

Av Julia - 19 februari 2009 21:32

Jag tänkte berätta lite mer om mig själv men jag missade nåt och det försvann i cyberrymnden... suck...

Självklart var jag klantig på nåt sätt å missade att spara inlägget.


Jaja, inget att göra åt - men jag orkar inte skriva om det en gång till, så det får anstå till i morgon.


Min lilla Amanda påpekar att hennes matte ska komma å sova för klockan är mycket och hon borde vara i säng *L*.

D v s hon vill gosa med mig, som vi alltid brukar på kvällarna. Lika bra att göra henne till viljes och går till sängs. Det tar ju en bra stund för mig.


Så godnatt på er och sov så gott!

Av Julia - 19 februari 2009 16:47

... vad har jag nu gett mig in på?

Det får framtiden utvisa. Jag gillar ju att skriva, så jag får se om det blir så kul som jag tror just nu.


Bilden föreställer mina älskade katter Smulan 8 år och Amanda (med mest vitt i pälsen) 6 år. Två riktiga busfrön, men ack så roliga, keliga, mysiga och goa.

 Dett får räcka för ögonblicket. Återkommer med mer senare.

Önskar alla en trevlig eftermiddag ;-)

Presentation


Mina (p)älsklingar
Smulan sitter upp och Amanda ligger ner.

Klockan är:

Klicka på tassen på olika ställen å se vad som händer!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Dagens väder

MATA HAMSTERN! Klicka nånstans i bilden, så ramlar en matkula ner som den äter upp!

Fyrbenta vänner

Bloggvänner

Kattlek *fniss*

Fråga mig om du vill veta nåt :)

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Tassa in å skriv en rad

Jag på "Fejjan"

Vänner som har hälsat på


Ovido - Quiz & Flashcards